Już 1400 stacji ładowania od polskiej sieci stacji paliw
Na podstawie partnerstwa sieci MOYA energia z Elocity, Anwim uruchomił ponad 1400 punktów ładowania dla pojazdów elektrycznych dla klientów korzystających z kart flotowych MOYA firma.
Firma konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, w której elektromobilność jest istotnym elementem. Planuje ona do 2030 roku zbudować 10 tysięcy punktów ładowania, z czego 4 tysiące będzie należało bezpośrednio do firmy. Obecnie punkty ładowania MOYA energia są dostępne dla użytkowników programu MOYA firma, z planami, aby w przyszłości sieć była również dostępna dla posiadaczy aplikacji Super MOYA.
– Już dziś możemy zaoferować naszym flotowym klientom infrastrukturę do ładowania pojazdów elektrycznych w ponad 1400 punktach w całym kraju. To ogromny krok w kierunku propagowania zrównoważonego rozwoju elektromobilności. Nasze działania motywujemy, z jednej strony świadomością konieczności wdrażania rozwiązań ekologicznych, a z drugiej, wyjściem naprzeciw potrzebom naszych klientów, którzy z coraz większym zainteresowaniem przyglądają się pojazdom elektrycznym. Karta MOYA firma to dziś multienergetyczna karta flotowa, która pozwala zarówno na bezgotówkowy zakup paliw tradycyjnych, jak i ładowanie pojazdów EV, a docelowo będzie oferować dodatkowe źródła energii – takie, na jakie będzie popyt wśród naszych klientów – powiedział Andrzej Kisała, dyr. ds. rozwoju sprzedaży flotowej, Anwim S.A.
Aktywny udział w transformacji
Spółka Anwim, właściciel MOYA, oprócz dynamicznego rozwoju stacji paliw, dąży do bycia jednym z liderów transformacji energetycznej transportu. Znaczna część strategii rozwoju firmy skupia się na aspekcie ekologicznym, na który przeznacza około 1 mld złotych. Inwestycje te obejmują budowę sieci punktów ładowania pojazdów elektrycznych oraz produkcję i dystrybucję energii z odnawialnych źródeł.
Według planów punkty ładowania MOYA energia zostaną zlokalizowane zarówno na stacjach MOYA, jak i w kluczowych punktach strategicznych. Priorytetem jest zapewnienie dostępu do punktów ładowania w różnych miejscach kraju, zarówno na trasach tranzytowych, w mniejszych miastach, jak i w aglomeracjach. Strategia firmy dotycząca elektromobilności obejmuje również szeroką współpracę z innymi dostawcami, co pozwoli klientom na korzystanie z ponad 10 tysięcy punktów ładowania w całej Polsce do końca 2030 roku.
Źródło: moyastacja.pl