
Dziękujemy, że zostali Państwo partnerami konferencji. Poniżej garść informacji, abyśmy mogli jak najlepiej przygotować to wydarzenie.
Zapraszamy również na stronę konferencji i zachęcamy do dzielenia się nią z klientami i partnerami biznesowymi.
Tabela zawartości

Pakiet platynowy
STOISKO
Harmonogram
Rozstawienie:
Środa 26.04 – 10:00 – 20:00
Czwartek 27.04 – 06:00 – 08:45
Składanie:
Czwartek 27.04 – 17:00 – 18:30
Stoiska będą miały 2 x 3 m
Mamy do dyspozycji stoliki bufetowe z hotelu 180×40. Proszę o zgłoszenie na maila, jeśli potrzebują Państwo stolika.
Kontakt w sprawie stoiska Ada Fira: +48 506 005 151
REJESTRACJA NA PANEL – do 24 marca
W Państwa pakiecie jest występ w panelu dyskusyjnym. Przewidujemy godzinne panele, w każdym od 5-7 panelistów i moderator/-ka. Po wstępnym przypisaniu firm do paneli moderatorzy dobiorą zagadnienia, by pasowały pod profil działalności organizacji. Chcielibyśmy zaproponować Państwu panel o innowacjach. Opis paneli znajduje się tutaj https://konferencja.e-magazyny.pl/konferencja. Jeśli chcieliby Państwo wystąpić proszę o rejestrację do 24 marca https://e-magazyny.pl/zapis-na-panel/.
WYWIAD – do 30 marca
Serdecznie proszę, aby pamiętali Państwo o pytaniach do wywiadu, które Państwo otrzymali. Będziemy potrzebować tekstu do 30 marca, by ukazał się w wydaniu konferencyjnym.
Do wywiadu będziemy potrzebować zdjęcia naszego rozmówcy/-czyni, w formacie poziomym w rozdzielczości min. 300dpi.
Jeśli wywiadu do druku udzieli panelista/-tka, będziemy mieć wszystkie konieczne zgody z formularza zgłoszeniowego do panelu. Natomiast jeśli jest to inna osoba, bardzo prosimy o wyrażenie zgody na przetworzenie danych osobowych w postaci wizerunku na jeden z trzech sposobów.
- Dodając zdjęcie do formularza i w nim kliknąć zgodę https://share-eu1.hsforms.com/16fGxOw0tRMy1gVk1TWLJDgf1syj
- Osoba na zdjęciu z swojej imiennej skrzynki może przesłać nam następującą formułę
„Oświadczam, że zapoznałem się z informacją ze strony https://e-magazyny.pl/przetwarzanie-danych-w-postaci-wizerunku/ i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci wizerunku przez MW AND PARTNERS sp. z o.o”.
- Skan z podpisem lub podpis elektroniczny załączonego pliku
OPIS FIRMY – do 30 marca
Proszę również pamiętać o krótkim opisie firmy (do 100 słów). Będziemy go potrzebować do 30 marca.
LOGO DO DRUKU – 30 marca
Dodatkowo, chciałabym Państwa prosić o przesłanie logotypu jako grafika wektorowa w formatach AI, CDR lub PDF, który będzie nam potrzebny do wydruku materiałów konferencyjnych.
KONTA W SOCIAL MEDIACH – do 30 marca
W większości przypadków bez problemu możemy wyszukać tę informację. Jednak gdyby mieli Państwo specjalne wymagania co do sposobu oznaczania Państwa firmy w social mediach (np.oddział polski międzynarodowej firmy, wydzielona część zajmująca się jakimś typem działalność), prosimy o nadsyłanie ich na konferencja@e-mgazyny.pl z tytułem wiadomości: social media.
PREZENTACJE – do 14 kwietnia
Serdecznie prosimy o kontakt na kw@e-magazyny.pl w celu potwierdzenia tematu i formatu Państwa indywidualnej prezentacji. Zależy nam, aby były to prezentacje merytoryczne (nie stricte reklamowe prezentacje o firmie) związane z tematem panelu, w którym biorą Państwo udział. W agendzie pokazane będą jako TYTUŁ PREZENTACJI, IMIĘ I NAZWISKO PRELEGENTA NAZWA I LOGO PAŃSTWA FIRMY.
Prezentacja powinna być przygotowana w PowerPoincie w formacie 16:9.
Czas wystąpienia 10 min.
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW – do 12 kwietnia
W Państwa pakiecie jest 10 wejściówek na konferencję. Prowadzimy rejestrację wszystkich uczestników, zatem serdecznie proszę o podesłanie listy uczestników na adres: konferencja@e-magazyny.pl (imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, email, telefon).
PROSIMY O REJESTRACJĘ NA WSKAZANY ADRES EMAIL. Rejestracja przez stronę dotyczy jedynie uczestników, którzy nie mają pakietów sposnorskich lub wykorzystali wszystkie miejsca ze swojego pakietu.
MATERIAŁY DO TOREB KONFERENCYJNYCH – do 12 kwietnia
Jeśli chcieliby Państwo dołożyć materiały do toreb konferencyjnych poprosimy o kontakt na konferencja@e-magazyny.pl, abyśmy nie dublowali przedmiotów.
Obecnie w torbie mamy następujące materiały (lista będzie uzupełniania na bieżąco):
Przewidujemy 1000 sztuk zestawów konferencyjnych.
- Notes
- Długopis i ołówek
- Plan konferencji z opisami poszczególnych firm
- Papierowe wydanie E-magazynów
- Smycz
- Kabel USB 2 w 1
UMOWA
Prosimy o przesłanie umowy podpisanej elektronicznie lub skanu umowy.

Pakiet złoty
ROLL–UP
Rollup można dostarczyć do hotelu: 26.04 w godzinach 10:00-20:00 lub 27.04 w godzinach 06:00-08:45, odbiór 27.04 w godzinach 17:00-18:30.
REJESTRACJA NA PANEL – do 24 marca
W Państwa pakiecie jest występ w panelu dyskusyjnym. Przewidujemy godzinne panele, w każdym od 5-7 panelistów i moderator/-ka. Po wstępnym przypisaniu firm do paneli moderatorzy dobiorą zagadnienia, by pasowały pod profil działalności organizacji. Chcielibyśmy zaproponować Państwu panel o innowacjach. Opis paneli znajduje się tutaj https://konferencja.e-magazyny.pl/konferencja. Jeśli chcieliby Państwo wystąpić proszę o rejestrację do 24 marca https://e-magazyny.pl/zapis-na-panel/.
WYWIAD – do 30 marca
Serdecznie proszę, aby pamiętali Państwo o pytaniach do wywiadu, które Państwo otrzymali. Będziemy potrzebować tekstu do 30 marca, by ukazał się w wydaniu konferencyjnym.
Do wywiadu będziemy potrzebować zdjęcia naszego rozmówcy/-czyni, w formacie poziomym w rozdzielczości min. 300dpi.
Jeśli wywiadu do druku udzieli panelista/-tka, będziemy mieć wszystkie konieczne zgody z formularza zgłoszeniowego do panelu. Natomiast jeśli jest to inna osoba, bardzo prosimy o wyrażenie zgody na przetworzenie danych osobowych w postaci wizerunku na jeden z trzech sposobów.
- Dodając zdjęcie do formularza i w nim kliknąć zgodę https://share-eu1.hsforms.com/16fGxOw0tRMy1gVk1TWLJDgf1syj
- Osoba na zdjęciu z swojej imiennej skrzynki może przesłać nam następującą formułę
„Oświadczam, że zapoznałem się z informacją ze strony https://e-magazyny.pl/przetwarzanie-danych-w-postaci-wizerunku/ i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci wizerunku przez MW AND PARTNERS sp. z o.o”.
- Skan z podpisem lub podpis elektroniczny załączonego pliku
OPIS FIRMY – do 30 marca.
Proszę również pamiętać o krótkim opisie firmy (do 100 słów). Będziemy go potrzebować do 30 marca.
LOGO DO DRUKU – 30 marca
Dodatkowo, chciałabym Państwa prosić o przesłanie logotypu jako grafika wektorowa w formatach AI, CDR lub PDF, który będzie nam potrzebny do wydruku materiałów konferencyjnych.
KONTA W SOCIAL MEDIACH – do 30 marca
W większości przypadków bez problemu możemy wyszukać tę informację. Jednak gdyby mieli Państwo specjalne wymagania co do sposobu oznaczania Państwa firmy w social mediach (np.oddział polski międzynarodowej firmy, wydzielona część zajmująca się jakimś typem działalność), prosimy o nadsyłanie ich na konferencja@e-mgazyny.pl z tytułem wiadomości: social media.
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW – do 12 kwietnia
W Państwa pakiecie jest 5 wejściówek na konferencję. Prowadzimy rejestrację wszystkich uczestników, zatem serdecznie proszę o podesłanie listy uczestników na adres: konferencja@e-magazyny.pl (imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, email, telefon).
PROSIMY O REJESTRACJĘ NA WSKAZANY ADRES EMAIL. Rejestracja przez stronę dotyczy jedynie uczestników, którzy nie mają pakietów sposnorskich lub wykorzystali wszystkie miejsca ze swojego pakietu.
MATERIAŁY DO TOREB KONFERENCYJNYCH – do 12 kwietnia
Jeśli chcieliby Państwo dołożyć materiały do toreb konferencyjnych poprosimy o kontakt na konferencja@e-magazyny.pl, abyśmy nie dublowali przedmiotów.
Obecnie w torbie mamy następujące materiały (lista będzie uzupełniania na bieżąco):
- Notes
- Długopis i ołówek
- Plan konferencji z opisami poszczególnych firm
- Papierowe wydanie E-magazynów
- Smycz
- Kabel USB 2 w 1
Przewidujemy 1000 sztuk zestawów konferencyjnych.
UMOWA
Prosimy o przesłanie umowy podpisanej elektronicznie lub skanu umowy.

Pakiet Srebrny
OPIS FIRMY – do 30 marca
Proszę również pamiętać o krótkim opisie firmy (do 100 słów). Będziemy go potrzebować do 30 marca.
LOGO DO DRUKU – 30 marca
Dodatkowo, chciałabym Państwa prosić o przesłanie logotypu jako grafika wektorowa w formatach AI, CDR lub PDF, który będzie nam potrzebny do wydruku materiałów konferencyjnych.
KONTA W SOCIAL MEDIACH – do 30 marca
W większości przypadków bez problemu możemy wyszukać tę informację. Jednak gdyby mieli Państwo specjalne wymagania co do sposobu oznaczania Państwa firmy w social mediach (np.oddział polski międzynarodowej firmy, wydzielona część zajmująca się jakimś typem działalność), prosimy o nadsyłanie ich na konferencja@e-mgazyny.pl z tytułem wiadomości: social media.
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW– do 12 kwietnia
W Państwa pakiecie są 2 wejściówki na konferencję. Prowadzimy rejestrację wszystkich uczestników, zatem serdecznie proszę o podesłanie listy uczestników na adres: konferencja@e-magazyny.pl (imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, email, telefon).
PROSIMY O REJESTRACJĘ NA WSKAZANY ADRES EMAIL. Rejestracja przez stronę dotyczy jedynie uczestników, którzy nie mają pakietów sposnorskich lub wykorzystali wszystkie miejsca ze swojego pakietu.
UMOWA
Prosimy o przesłanie umowy podpisanej elektronicznie lub skanu umowy.